Моран Олександр Ігорович
Наукові та професійні інтереси
- Використання інструментів маркетингу в підприємницькій діяльності.
- Прикладні аспекти розвитку туристичного ринку в регіоні та в Україні в цілому.
Освіта
- Львівський Торгово Економічний Університет, факультет Міжнародні Економічні Відносини (1993 – 1998).
- Аспірантура Інституту Регіональних Досліджень НАН України (2004 – 2008).
Наукові ступені, вчені звання
Кандидат економічних наук – 2009, Інститут регіональних досліджень Національної академії наук України, тема дисертації «Розвиток туристичного ринку в економічній системі регіону».
Професійна діяльність
- Асистент кафедри маркетингу та логістики (з 1.11.2024 – до тепер)
- Асистент кафедри менеджменту та маркетингу Національного лісотехнічного університету України (з травня 2024 року по 31.10.2024)
- Спеціаліст з маркетингу ПП «Баст», Львів (2016 – 2022)
- Заступник директора ФОП Сніжко В.М., Київ (2006 – 2015)
- Заступник директора ПП «Базис-М», Львів (2004 – 2005)
- Заступник директора ПП Оксамит – КЛ, Тернопіль (2002 – 2004)
- Керівник туристичного відділу СП Україна – Кіпр «Лео Порто», Львів (1998 – 2001)
Навчальні дисципліни
-
Маркетингова політика комунікацій
Публікації
Опубліковано біля 18 статей в наукових виданнях, приймав участь в міжнародних та національних конференціях.
Основна тематика: аналіз стану, розвитку, трансформації і відновлення туристично – рекреаційного потенціалу України та роль маркетингу та менеджменту у діяльності пдіприємств.
Членство в товариствах, організаціях, асоціаціях тощо.
- Членство в Українській Асоціації Маркетингу (Сертифікат № 804),